Penipuan yang selalu diucapkan mengikut zodiak

0
33

SUDAH menjadi lumrah, penipuan dan manusia tidak pernah dapat dipisahkan. Sama ada bersifat positif atau tidak, hampir setiap individu di muka bumi ini pernah melakukan penipuan. Begitupun, percaya atau tidak, jenis penipuan yang sering dilakukan adalah menipu diri sendiri. Berikut merupakan huraian penipuan yang sering dilakukan mengikut zodiak masing-masing:

Aries
“Benda ni tak penting.”

Taurus
“Aku nak sambung tidur lima minit je lagi.”

Gemini
“Tak payah salinlah.”

Cancer
“Ok, aku dah move on.”

Leo
“Aku on the way ni.”

Virgo
“Cantiknya…”

Libra
“Aku buat esok sajalah.”

Scorpio
“Malaslah nak layan.”

Sagittarius
“Senang je ni.”

Capricorn
“Saya dah basuh tangan lah.”

Aquarius
“Ya, saya faham.”

Pisces
“Saya tak menangis pun.”

TINGGALKAN RESPONS

Sila masukkan komen!
Masukkan nama anda di sini